Termín:brand name: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=brand name
 
|Name=brand name
 
|Definition=slovo alebo obrázok, ktorý umožňuje jasné odlíšenie jedného predávajúceho tovarov od druhého
 
|Definition=slovo alebo obrázok, ktorý umožňuje jasné odlíšenie jedného predávajúceho tovarov od druhého
|Field=obchod, marketing
+
|Field=obchod, marketing, predaj
 
|Synonyms=značkové meno, meno výrobku, značka výrobku, trade name
 
|Synonyms=značkové meno, meno výrobku, značka výrobku, trade name
|Bibliography=PODĽA Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 3. vyd. 2003.
+
|Bibliography=PODĽA: Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 3. vyd. 2003.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 15:31, 20. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod, marketing, predaj
Definícia: slovo alebo obrázok, ktorý umožňuje jasné odlíšenie jedného predávajúceho tovarov od druhého
Zdroj: PODĽA: Brassington, F. — Petitt, S.: Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall 3. vyd. 2003.

Synonymum: značkové meno, meno výrobku, značka výrobku, trade name