Termín:manažér kategórií tovarov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=ekonómia, obchod, organizácia podniku
 
|Field=ekonómia, obchod, organizácia podniku
 
|Synonyms=manažér kategórií sortimentu
 
|Synonyms=manažér kategórií sortimentu
|Bibliography=PODĽA: Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 21:52, 2. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, organizácia podniku
Definícia: manažér zodpovedný za marketing viacerých značiek spadajúcich pod všeobecnú produktovú kategóriu
Zdroj: PODĽA Bennet, P. D.: Dictionary o f Marketing Terms. Chicago: NTC Business Books American Marketing Association 1995.

Synonymum: manažér kategórií sortimentu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: category manager