Termín:cieľové skupiny: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=skupiny spotrebiteľov, nositeľov rozhodnutí alebo spoločností, ku ktorým smeruje marketingová a informačná politika
 
|Definition=skupiny spotrebiteľov, nositeľov rozhodnutí alebo spoločností, ku ktorým smeruje marketingová a informačná politika
 
|Field=ekonómia
 
|Field=ekonómia
 +
|Synonyms=cieľové segmenty
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 16:12, 9. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia
Definícia: skupiny spotrebiteľov, nositeľov rozhodnutí alebo spoločností, ku ktorým smeruje marketingová a informačná politika
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: cieľové segmenty
Cudzojazyčný ekvivalent: en-US: target customers groups