Termín:životný cyklus produktu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=produkt, životný cyklus značky, životný cyklus maloobchodu
 
|Related terms=produkt, životný cyklus značky, životný cyklus maloobchodu
|Synonyms=PLC, product life circle
+
|Synonyms=PLC
 
|Bibliography=PODĽA Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.
 
|Bibliography=PODĽA Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=product life cycle}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=product life cycle}}

Aktuálna revízia z 15:31, 29. september 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: koncept, ktorý znamená, že všetky tovary a služby prechádzajú počas svojho vývoja štyrmi štádiami - štádiom uvádzania, štádiom rastu, štádiom zrelosti, štádiom poklesu
Zdroj: PODĽA Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.

Synonymum: PLC
Príbuzné termíny: produkt, životný cyklus značky, životný cyklus maloobchodu
Cudzojazyčný ekvivalent: en: product life cycle