Termín:stratégia značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=stratégia značky
 
|Name=stratégia značky
 
|Definition=plány a taktiky vzťahujúce sa na používanie značiek výrobkov
 
|Definition=plány a taktiky vzťahujúce sa na používanie značiek výrobkov
|Field=obchod
+
|Field=marketing,  obchod
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 23:11, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, obchod
Definícia: plány a taktiky vzťahujúce sa na používanie značiek výrobkov
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand strategy