Termín:trvanie na značke: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trvanie na značke
 
|Name=trvanie na značke
 
|Definition=extrém vo vernosti značke, keď spotrebiteľ neakceptuje žiadny iný substitút vo vzťahu ku svojej vybranej značke
 
|Definition=extrém vo vernosti značke, keď spotrebiteľ neakceptuje žiadny iný substitút vo vzťahu ku svojej vybranej značke
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Related terms=vernosť značke
 
|Related terms=vernosť značke
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
+
|Bibliography=PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 22:58, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: extrém vo vernosti značke, keď spotrebiteľ neakceptuje žiadny iný substitút vo vzťahu ku svojej vybranej značke
Zdroj: PODĽA Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Príbuzné termíny: vernosť značke
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand insistence