Termín:zmluva o spoločnej propagácii: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=zmluva o spoločnej propagácii
 
|Name=zmluva o spoločnej propagácii
 
|Definition=formálna zmluva medzi výrobcom a predajcom o obojstranných marketingových aktivitách
 
|Definition=formálna zmluva medzi výrobcom a predajcom o obojstranných marketingových aktivitách
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama
 
|Related terms=reklama
 
|Synonyms=CMA
 
|Synonyms=CMA
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cooperative merchandising agreement}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=cooperative merchandising agreement
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 00:15, 16. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: formálna zmluva medzi výrobcom a predajcom o obojstranných marketingových aktivitách
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Synonymum: CMA
Príbuzné termíny: reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cooperative merchandising agreement