Termín:veľkopredajňa: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=veľkopredajňa |Definition=predajňa, ktorá formou samoobsluhy ponúka potraviny a zároveň nepotravinový sortiment do 25 percent predajnej plochy |Fiel…“)
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=veľkopredajňa
 
|Name=veľkopredajňa
|Definition=predajňa, ktorá formou samoobsluhy ponúka potraviny a zároveň nepotravinový sortiment do 25 percent predajnej plochy
+
|Definition=nemecká predajňa, ktorá formou samoobsluhy ponúka potraviny a zároveň nepotravinový sortiment do 25 percent predajnej plochy
|Field=marketing
+
|Field=obchod, maloobchodný predaj
 
|Related terms=typológia predajní
 
|Related terms=typológia predajní
|Synonyms=supermarket
+
|Bibliography=PODĽA: Šútorová, M.: Koncentrácia maloobchodu a nové formy predaja. Diplomová práca. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave 2005.
|Bibliography=PODĽA Šútorová, M.: Koncentrácia maloobchodu a nové formy predaja. Diplomová práca. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave 2005.
 
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=de
 
|Language=de
Riadok 11: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Typológia maloobchodných prevádzok v Nemecku podľa internetových zdrojov (www.stalys.de).
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 17:31, 31. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, maloobchodný predaj
Definícia: nemecká predajňa, ktorá formou samoobsluhy ponúka potraviny a zároveň nepotravinový sortiment do 25 percent predajnej plochy
Zdroj: PODĽA: Šútorová, M.: Koncentrácia maloobchodu a nové formy predaja. Diplomová práca. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave 2005.

Príbuzné termíny: typológia predajní
Cudzojazyčný ekvivalent: de: Supermarkt (der)