Termín:manažér podpory predaja: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=manažér podpory predaja
+
|Name=manažér podpory predaja
          |Field=ekonómia
+
|Definition=manažér, ktorý zodpovedá za rozvoj a aplikáciu programu podpory predaja
      }}
+
|Field=ekonómia, organizácia podniku
 
+
|Related terms=manažér
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=sales promotion manager
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:31, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér, ktorý zodpovedá za rozvoj a aplikáciu programu podpory predaja
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: sales promotion manager