Termín:odborník na mediálny výskum: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa nie sú zobrazené.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=špecialista na mediálny výskum
+
|Name=odborník na mediálny výskum
 
|Definition=odborník na analýzy mediálneho trhu, sledovanie vývoja na trhu mediálnej reklamy a plánovanie kampaní
 
|Definition=odborník na analýzy mediálneho trhu, sledovanie vývoja na trhu mediálnej reklamy a plánovanie kampaní
|Localized definitions=
 
 
|Field=pozície v médiách
 
|Field=pozície v médiách
|Localized fields=
+
|Synonyms=Media Research Specialist
|Related terms=Media Research Specialist
+
|Bibliography=PODĽA: PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=Media Research Specialist}}
+
|Localized form=Media Research Specialist
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 15:38, 14. január 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: pozície v médiách
Definícia: odborník na analýzy mediálneho trhu, sledovanie vývoja na trhu mediálnej reklamy a plánovanie kampaní
Zdroj: PODĽA: PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004

Synonymum: Media Research Specialist
Cudzojazyčný ekvivalent: en: Media Research Specialist