Termín:brand mark: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=označenie |Definition=symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu |Field=obchod |Related terms=produkt |Bibliography=…“)
 
 
(4 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=označenie
+
|Name=brand mark
 
|Definition=symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
 
|Definition=symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=produkt
 
|Related terms=produkt
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
 
|Bibliography=PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.
|Translations={{Translation
+
|Acceptability=Neologizmus
|Language=en
 
|Localized form=brand mark
 
}}
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 11:28, 19. december 2018

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: obchod, marketing
Definícia: symbol alebo grafické označenie, ktoré sa používa na identifikáciu produktu
Zdroj: PODĽA: Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Príbuzné termíny: produkt